17.3.14

sara pirat





yesterday
she came by train and brought me flowers
i showed her my life and family, my work and studio
we cycled along the forest to the farm and
we even visited my parents briefly

we talked and ate a lot  ;^))
and the day was way too short
bye! sweet sara pirat!!
we hope to see you soon again



gisteren
ze kwam met de trein en bracht bloemen voor me mee
ik liet haar mijn leven en familie, mijn werk en werkruimte zien
we fietsten langs het bos naar de boerderij en
we bezochten zelfs kort mijn ouders

we praatten en aten veel  ;^))
en de dag was veel te kort
dag! lieve sara pirat!!
we hopen je snel weer te zien

11 opmerkingen:

  1. Lucky you having a visit from sara pirate!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for the lovely introduction to Sara!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sounds just lovely patrice!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. who wouldn't love that! so happy for you guys to have met.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. a list of wonderful ways
    to spend the day
    especially in company ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great gads of memories made!
    xo Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh het was zo bijzonder jou te ontmoeten. en je gezin. prachtige 4!
    volgende keer zal het langer worden hopelijk!

    knuffel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is wonderful!!
    yesterday a blogfriend from berlin visit me and my exhibiton - it was a blind date! we had a great day too.
    :-) mano

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

Volgers